Jak duże słodycze reklamowe można wręczać klientom?

Posted on

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Tak naprawdę to nie ma żadnej reguły co do tego, jakie mają być gadżety reklamowe. Dotyczy to nie tylko ich rodzaju, ale i kształtu czy wielkości. Dzięki temu każdy reklamodawca sam ustalał, z jakich produktów będzie korzystał i w jaki sposób je dopasuje do swojej kampanii reklamowej. Nie mniej jednak należy jednocześnie pamiętać o tym, że tego rodzaju gadżety reklamowe koniecznie muszą być pod każdym względem aktywacyjne. Dlatego właśnie, jeśli planując przeprowadzenie kampanii promocyjne z udziałem gadżetów reklamowych, warto dokładnie przemyśleć ich wybór oraz wygląd. Chodzi przecież o to, by stanowiły one skuteczne wsparcie dla tego rodzaju wydarzenia.Jeśli chodzi o słodycze reklamowe, to dają one każdemu reklamodawcy praktycznie nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o ich:

  • Wygląd
  • Smak
  • Rodzaj
  • Wielkość
  • Kształt

Jak dopasować wielkość gadżetów do potrzeb kampanii

Najlepiej zatem wybierać takie słodycze reklamowe, które pasują do danej akcji promocyjnej. W takiej sytuacji bierze się pod uwagę również to, do kogo one mają trafić, a więc jakich ludzi zalicza się do grupy docelowych odbiorców oferty sprzedażowej reklamodawcy. Na podstawie tych danych na pewno zdecydowanie łatwiej będzie określić, co będzie gadżetem reklamowym, a także jak będzie wyglądało.

Jakimi słodyczami reklamowymi wspierać kampanię

Na pewno Słodycze reklamowe powinny być smaczne, a ich wielkość najlepiej dopasować do ich rodzaju. Wszak zupełnie inaczej prezentować się będą cukierki czy gumy do żucia, a inaczej czekoladki, batoniki czy ciasteczka. Dlatego właśnie można tutaj decydować o wielkości i kształcie dopiero w momencie, kiedy wybierze się konkretny rodzaj produktów wchodzących w skład tej kategorii.

Nie mniej jednak czekoladki może przybierać różne wielkości, począwszy od tradycyjnej tabliczki czekolady po niewielkie czekoladowe cukierki. Jednym słowem słodkie wyroby dają reklamodawcy tak wiele możliwości na dobranie gabarytów na gadżety reklamowe, że nawet z tradycyjnych cukierków da się wyczarować niebanalne i niepowtarzalne gadżety reklamowe. Oczywiście takie upominki z pewnością okażą się bardzo kreatywnym wsparciem dla kampanii reklamowej.

Tags: , ,